Friday, April 20, 2018

BEDAK SEJUK PUTERI HIJAU





BEDAK SEJUK PUTERI HIJAU

HARGA : RM20
POSTAGE : RM8 (SM) RM12 (SS)

Bedak Sejuk Puteri Hijau ni Sejak 1988 petua dan rahsia nenek moyang. Kalau masa kecik-kecik dulu selalu tengok tokwan pakai ni. Masa tu tak pernah nak tanya dekat tokwan.Yelah. Budak-budak lagi masa tu. Hehe.
.
Bedak Sejuk Puteri Hijau dibuat dari beras yang direndam selama 60 hari (sekurang-kurangnya) mengikut
petua nenek moyang.
.
Patutla kulit muka tokwan tak ada jerawat masa dia muda-muda dulu. Dan padanlah kulit muka kawan2 yg jenis pakai bedak sejuk ni cantik je. Mulus pulak tu. Jeles pulak kita tengok. Tapi sebenarnya atas rajin dengan malas sahaja nak jaga muka.
Hehe.
.
Lepas ni kena rajinkan diri pakai Bedak Sejuk Puteri Hijau tiap-tiap malam. Kalau nak jaga muka tanpa berbelanja lebih, maka korang kena cuba pakai Bedak Sejuk Puteri Hijau la yer. Tak keluarkan modal banyak pun. Tak sampai guna puluh2 pon..

KELEBIHAN :
Melicinkan kulit
Memberi kesegaran pada kulit
Mengurangkan penghasilan minyak di kulit muka
Menanggalkan sel kulit mati
Membantu menyejukkan kulit
Membersih dan menegangkan wajah
Membantu pengecutan jerawat

Cara pemakaian bedak sejuk ni pun bukan susah sangat.
Tepek2 aje....

No comments:

Post a Comment