Tuesday, November 28, 2017

VIVIES HAIR REMOVAL





VIVIES HAIR REMOVAL

HARGA : RM60 (SM) RM65 (SS)

FORMULA TERBARU BUANG BULU ABAD INI !! 
TAK GATAL | TAK SAKIT | TAK PEDIH | TAK PANAS
GATAL SELEPAS BERCUKUR ?
NK PAKAI WAX. SAKIT PULAK !!
.
Mesti ramai yang jadi macam kes atas ni kan
Kadang-kadang terfikir macam malas nak buang bulu dah.
tapi bila di biar kan. Bersemak samun pulak kan hehe..
Takpe-takpe dear. Jom kami share skit tips buang bulus nie. dengan vivies uolls krim nie tak sakit dan mudah sangat nak buang bulu.

100% DI JAMIN BERKESSAN !
 SEJUK  KULIT LICIN  WANGIAN LEMON

VIVIES DENGAN FORMULA TERBARU
TANGGAL BULU SAMPAI KE AKAR (kulit jadi licin melicin)
BULU TUMBUH LEBIH LAMBAT (selepas 2-3 minggu)
BULU JADI HALUS - HALUS (krim merosakkan akar tunggul bulu)
1 BOTOL TAHAN 2 BULAN (70ml sebotol dear. memang banyak)
VIVIES LULUS KKM

TEMPAT-TEMPAT YANG SESUAI DIGUNAKAN VIVIES :-
 Ketiak
 Tangan
 Badan
 Kaki
 Peha
 ehem² (bahagian alat sulit)

Kecuali dibahagian muka.
Kulit muka kita nipis so,tidak disyorkan pakai kt muka.

KANDUNGAN VIVIES :-
kandungan utama vivies adalah lemon
Lemon mempunyai sifat asid semula jadi.

CARA PENGGUNAAN VIVIES :-
Picit krim secukup nya
Sapu secara putaran
Biar kan selama 5-7 minit
Kemudian basuh dengan air bersih
.
P/s: semasa basuh dengan air tu dear gosok kawasan berbulu tu dengan tangan yer.semua bulu akan gugur dengan mudah 😘😘😘









No comments:

Post a Comment