Thursday, October 29, 2015

WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)

















WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM (WDEC)

HARGA : RM75 (SM) RM80 (SS)

Ada gangguan Hormon? 
Nak breast yang Pejal? 
Puting Payudara yg cerah? 
Nak Perfomance "Bersama" Mantap? 
Nakkan kulit yang cerah? 
Nak muka V shape? 
Nak bibir yg Mungil Pink n Sexy?? 

WOMEN DESIRE ESSENTIAL CREAM - KRIM YANG DI FORMULASI DENGAN BIO TEKNOLOGI NANO 
Teknologi NANO ni banyak digunakan dalam produk Korea tau. Sebab tu ramai orang Korea lelawa.
.
WD ni pantas menyerap 12 kali ganda ke bawah lapisan kulit terus ke pembuluh darah. Fungsi nya untuk membuang toksin dalam tubuh badan kita, cuci darah kotor yang boleh bawak penyakit dan aktifkan sel sel baru serta membuang sel sel kulit mati.
.
Hasilnya wallawehhh kulit tampak lebih segar berseri umpama matahari yang menyinari pagi, memancor mancor giteww dan pastinya wajah tampak lebih awet muda 5 tahun dicampak kebelakang dari usia sebenar kita.

Wahhh syok kan?

Cara penggunaan WD ni pun mudah, tak sampai 3 minit dah setel. Sapu sapu kat bahagian nadi je.

 Nadi kedua pergelangan tangan kanan dan kiri
 Nadi kedua belah leher kanan dan kiri
 Bahagian (ari) rahim wanita

Mudah yang amattt sangat menjimatkan masa. Almaklumlah orang pompuan zaman sekarang busy kan, mesti nak produk yang mudah, selamat dan berkesan itu yang paling penting. In shaa Allah WD memenuhi kriteria tu.

FUNGI UTAMA WD yang uolsss perlu tahu :
 Mencerahkan
 Menganjalkan
 Menegangkan
 Anti penuaan/ awetmuda


KELEBIHAN WOMEN 
DESIRE ESSENTIAL CREAM

 Meremajakan kulit anda
 Menstabilkan hormon dalam badan anda
 Mengawal tahap STRESS anda
 Menganjalkan dan menegangkan kembali payudara anda yang kendur
 Mencerahkan kawasan pelipat2 yang gelap dan puting payudara
 Menaikkan seri wajah dan mencerahkan kulit hari demi hari (effect GLOWING)
 Menegang dan peningkatan serta-merta tisu kendur
 Menghilangkan Double Chin (V-Shape)
 Membantu mengatasi masalah jerawat
 Memudarkan jeragat dengan rawatan dari dalam
 Mengatasi masalah eyebag anda
 Mengatasi masalah bibir kering, merekah dan hitam (Hasilnya bibir menjadi pink)
 Melegakan sengugut dan kitaran haid tidak normal
 Merawat penyakit maigrin
 Membantu menyuburkan rahim
 Digunakan sebagai usaha untuk mendapatkan zuriat..
 Menambahkan kadar Metabolisma (Pelangsingan badan)
 Menghilangkan simptom menopouse
 Memudarkan Stretchmark
 Mengetatkan kembali "MISS V " yang longgar
 Boleh meningkatkan "HUBUNGAN" kemesraan suami isteri

Bahan Utama Women Desire (WDEC)

Punica Granatum Extract : Membantu masalah keradangan perut , Membantu melegakan Cirit Birit.. Malah ia juga membantu mengurangkan tekanan darah tinggi... Pesakit Anaemia atau kurang darah juga mendapat manafaat daripada buah delima... Paling best kan.. Delima nih sangat Berkesan untuk menangani masalah darah gemuruh dan panik.

Soy Protein : Ia akan membantu melindungi kulit daripada kerosakan dan anti-penuaan. Soya juga boleh mencerahkan kulit yang diingini oleh wanita yang mempunyai warna kulit yang tidak sekata dan masalah kulit seperti sinaran matahari. 

Soy Isoflavanoes : Ia akan Melancarkan Metabolism, Melancarkan pencernaan, Merupakan nutrisi pelengkap, Meningkatkan sistem imunisani, Memperkuat struktur matriks tulang, Menstabilkan tekanan darah, Menurunkan kadar kolesterol darah, Menstabilkan kadar gula darah, Mencegah obesiti, Mencegah penyakit ginjal, Mengurangi gejala jantung koroner (kardiovaskular), Mengurangi gejala stroke, Mengurangi gejala sakit urat, Menghilangkan rasa lelah dan lesu, Mengurangi gejala menopause, Memperlambat penuaan sel, Mencegah tumbuhnya kanser, terutama kanker payudara dan prostat & akan Menambah daya ingat dengan meningkatkan fungsi kognitif.

Vitamin A : Ia dapat mengurangkan kedutan , menyembuh luka, menjadikan kulit licin dan sekata, mengurangkan tompok coklat dan pigmentasi, mengurangkan pengeluaran sebum dan merawat jerawat. 
Vitamin C : Ia membantu untuk mengurangkan garis-garis halus, parut, dan kedutan. Malah ia berupaya memusnahkan radikal bebas yang merosakkan sel-sel dan keanjalan kulit, justeru memperbaiki rupa keseluruhan dan kesihatan kulit 

Vitamin E : Ia membantu mengurangkan Sunburn , mencegah tanda-tanda penuaan serta memiliki ciri-ciri pelembap kulit yang sangat baik, & ia juga membantu untuk mengelakkan kehilangan air di kulit, dan dengan itu meningkatkan kandungan kelembapan semulajadi kulit. 

Trifolium Pratense Blossom Extract : Ia dapat Merawat Gangguan Kitaran Haid , Kesakitan Semasa Haid, Pendarahan Uterin dan penyakit lain. Ia juga sangat sesuai untuk meringankan gejala putus haid.

Pueraria Mirifica : Membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut,menambah saiz payudara,menegangkan payudara dan punggung,mencerahkan kulit,menganjalkan kulit ( awet muda ),melambatkan proses penuaan,melangsingkan badan,menghalang jangkitan pada vagina & pundi kencingnmembantu pertumbuhan rambut,mengetatkan vagina,mengurangkan migrain dan mengah,mengatasi masalah sukar tidur

Rose Arometerapi : Ia dapat menciptakan suasana romantis dan penuh gairah, memperbaiki metabolisme dan sistem peredaran darah, menyeimbangkan hormon, meringankan - kepekaan kulit sensitif dan alergi. 

Noted : Tahap keberkesanan mungkin berlainan bagi setiap individu... Tapi yang Paling Penting, Setiap pengguna akan mendapat Kepuasan & Hasil yang diinginkan... Banyakkan Minum air Lebih dari 3 Liter sehari untuk mendapat Kesan yang MAXIMUM

Cara Penggunaan Women Desire (WDEC) : 
Amalkan 2 kali sehari selepas mandi
Tidak perlu sapu tebal-tebal
Sapu pada nadi-nadi. Anda juga boleh sapu pada tempat-tempat seperti muka, 
leher, tengkuk , ketiak , payudara, lengan , perut , pinggul serta pangkal peha.
Krim mudah meresap dgn BIO teknologi Nano.
Setiap pengguna akan mendapat kepuasan dan hasil yang baik.

Kesan boleh dilihat seawal 1 minggu











No comments:

Post a Comment