Wednesday, August 19, 2015

SUSU RIZQI BY MAMADIL








SUSU RIZQI BY MAMADIL 
20 SACHETS x 20GM/SACHET
(FREE 2 SACHET SUSU RIZQI PERISA COKLAT)

HARGA : RM79 (SM) RM85 (SS)

TERKINI ADA 2 PERISA : 1) VANILLA

2) COKLAT

SUSU KECANTIKAN UNTUK SEISI KELUARGA.

Pernah tak anda jumpa susu selain berkhasiat tetapi ia sekaligus mencantikan kulit??

Ya…SUSU RIZKI la jawapan nya….
Malah sesuai untuk semua peringkat umur seawal 2thn,
dan yg paling best IBU PREGY pun boleh minum. Now jangan stress2 lagi dengan kulit kusam sewaktu mengandung.

Ibu menyusu sangat2 digalakan minum SUSU RIZQI kerana dapat membantu susu dada anda penuh seawal 1-2jam slps minum.

KELEBIHAN lain yg telah terbukti SUSU RIZQI:

1- Sangat digalakkan utk anda yang bekerja dalam aircond. Mengalami masalah kulit kering, kulit tangan pun kering garing. Malu rasa pada pelanggan. Kini tidak lagi…. kulit anda akan sangat lembab & licin.

2- Lawas membuang. Angin dalam badan juga keluar dgn lawas.

3- Badan ringan sangat mudah bangun pagi. Kanak2 terutamanya.

4- Otak cerdas & ligat. NYAH KAN RASA MALAS.

5- Tenaga Ekstra. Anak2 balik sekolah biasanya tidur dalam kereta tapi sejak ambil SUSU RIZQI setiap pagi, cergas hingga malam. Tidur mereka nyenyak & tidak liat bangun pagi kerana dalaman sihat. insyaAllah.

BETAPA PENTINGNYA PROGRAM DALAMAN YANG KITA AMBIL MUDAH.

SUSU RIQKI dicipta khas untuk setiap keluarga.
Berasaskan susu kambing tanpa campuran & bahan pemakanan sunnah yang suci bersih!

Perisa Vanilla dijamin tidak ada rasa hamis.

KANDUNGAN SUSU RIZQI 

 HABBATUS SAUDA:
Merawat penyakit, menambah tenaga & susu badan dgn cepat.

SUSU KAMBING:
Asas kecantikan kulit asli dr zaman berzaman, menghalus & melembabkan kulit seluruhnya.

EKSTRAK KURMA:
Membekal tenaga, membantu pertumbuhan & perkembangan fizikal.

KISMIS:
Khasiat yg tidak dapat dinafikan lagi utk kecerdasan minda, meningkatkan daya tumpuan & memori.

MADU:
Terbukti dapat menghaluskan kulit, memberi tenaga segera & menyihatkan minda.

EKSTRAK BUAH ZAITUN:
Kehebatan buah zaitun sehingga disebut di dalam Al-Quran. Kaya dgn khasiat vitamin & mineral. Sangat berkesan utk melembabkan kulit& sangat baik utk ibu hamil.

CARA PENGAMBILAN SUSU RIZQI

© Untuk kanak2 1sachet (150ml air) pagi @ malam. sebelum@selepas makan

© Untuk dewasa kesan yang lebih cepat, 2 sachet dikacau sekaligus dalam 300ml air sekali sehari.

KULIT SANGAT LICIN & LEMBAB. TERBUKTI.
( BOLEH MINUM LEBIH. TIDAK SESEKALI MEMUDARATKAN KERANA SUSU RIZQI BUKAN DARI BAHAN KAWALAN )

_________________________________________


SUSU UNTUK KULIT CANTIK TANPA KOLAGEN BERPERISA COKLAT
SUSU RIZQI ini diilhamkan oleh ownernya sendiri, Puan Dila Mubarak:
"Drpd sy berikan anak2 sy minum minuman bergula tinggi yg semestinya menjadi kesukaan kanak2, lebih baik sy hasilkan sesuatu yg bermanfaat utk anak2 sy.. juga utk ank2 kita semua. Ank sulong sy tahun 5, balik skolah dgn keadaan wajah ‘sanben’.. seringkali terfikir apa solution nya. Maka, inilah.. lahirlah SUSU RIZQI, SUSU UNTUK KULIT CANTIK TANPA KOLAGEN. Kulit cantik, otak cerdas & tenaga xtra! Tak perlu susah hati lg... insyaallah -:) "
Takkan untuk anak2 je, ibu2 bapak2 nak kulit cantik gak!
Oh SUSU ni bukan utk kanak2 saja.. semua peringkat umur boleh ambil termasuk lelaki juga. Perasan tak? ada diantara kita yg nak sgt jaga kulit, nak sgt kulit licin halus mcm org lain tapi alami ALAHAN kolagen. Sebab tulah susu ni dihasilkan TANPA KOLAGEN. So selamat utk diri, dan ank2 kita minum sekali -:)
.
Habis tu bahan apa yg terkandung dalam SUSU RIZQI ni hingga boleh cantikkan kulit?

Bahan aktif utamanya ialah ZAITUN. SUSU KAMBING. HABATUSAUDA TAPIIIII...!
Kambeng? emm bau, em hamis,.. *kenapa salahkan kambing?, sedih kambing*
Jgn risau NO NO NO.. ramai org nk sgt minum susu kambing akhirnya berdebu kat dapur kan sebab x blh telan! Admin pun pernah kena dulu...nak sgt minum minuman sunnah tp xleh telan!

SUSU RIZQI SAMADA YG VANILLA @ COKLAT MEWAH NI KAMI BG JAMINAN SIAPA YG MINUM AKAN KETAGIH SEBAB IA RASA AISKRIM!

Bayangkan rasa aiskrim vanilla yg cairrrr.. melting habiss! sedap sesangat! Yg coklat tak usah dikata... sekali hirup dgn buih2nya.......rasa coklat yg mewah dlm mulut. Mmg ketagih. Sungguh!

Kalau MIX vanilla & coklat....perghh! x tau nak cakap..... uol kena try sendirilah nanti.

TESTIMONI




Kesian kat adik mak...
Kenapa kulitnya macam ni..😔
Along..kalau along tahu, mak lagi sedih lihat kulit adik ni,
Setiap kali mak nak mandikan, dia menangis- nangis, mengeliat seolah - olah mak dera dia, tak sampai hati mak lihat.
Kulitnya, terutama bahagian muka dan celah- celah paha mengelupas, menggerutu, luka seolah nampak isi dalam.
Mak dah try cream klinik, kejap je hilang, nanti datang lagi, bedak pundah pakai, makin merah ada la, orang kata sebab bedak ada chemical, sabun pun mak dah guna, sama la juga..
Nasib la kawan suggest, sejenis susu yang bantu cepatkan pertumbuhan sel, dan bantu rawat masalah kulit ini dari dalam..
Ini kali pertama saya mencuba rawatan dari dalam..
Nasib baik rasanya sedap sampai tak sempat bagi, anak yang minta.
Lepas 2 hari saya lihat, dia dah tak mula menangis bila nak mandi, kulitnya masih merah, namun tak merebak dah.
Lepas 1 minggu, luka tadi makin kering, dan dibahagian muka sudah mula nipis, yang saya sangat teruja, lepas 1 bulan je kulit anak saya dah mula kembali normal seperti mula- mula keluar hari tu..ini baru betul pepatah SELEMBUT KULIT BAYI..
Kesihatan anak berkait rapat dengan HATI IBU, anak sihat ibu gembira, anak sakit ibu berduka, kerana SENYUMAN ANAK ADALAH PENAWAR SEGALA PENAT dan LELAH.




ALLAH ATUR SEGALANYA..

Igt lg tak sy share adik ni yg ada penyakit kulit dari umur 1thn hingga umurnya skrg 9thn. 9thn menanggung kata ibunya habis rawatan dah buat tp...tiada hasil. Allah belum izin.

Pic slps 2bulan consume #SusuRIZQI tu ibunya baru send mggu lepas. 

Nampak makin sembuhkan? Subhanallah.
-Founder




RESDUNG amat2 tak selesa kalau hari2 dok ganggu kita kan..
SUSU RIZQI yg terhasil dari gabungan makanan sunnah TANPA KOLAGEN dpt membantu mengatasi masalah resdung ..in shaa Allah jika amal secara konsisten azab resdung ni dpt diatasi...



















5 comments:

  1. Replies
    1. maaf, produk mamadil mmg x leh open utk dropship atas arahan hq...kalau nak jual produk lain boleh

      Delete
  2. produk apa maksud en? produk ada diterangkan kat atas ni....

    ReplyDelete