Friday, August 7, 2015

ENAI / ENAI CELUP RED CHILLIE









ENAI RED CHILLIE

HARGA : RM15 
KOS POS : RM8 (SM) RM12 (SS)

Enai Red Chillie Warna Yang Berkualiti Tinggi

Tidak Pudar & Kekal Merah Sehingga Kuku Dipotong. Membantu Memulihkan Kuku Yang Rosak dan Paling Penting DIJAMIN HALAL

"Susah la nak dapat inai yang betul2 MERAH, selalunya warna merah sekejap je"
"Leceh pakai cutex, setiap kali nak solat kena tanggalkan.."

"Biasanya pakai inai mesti seminggu ja dah pudar.."

PERNAH MENGALAMI PERKARA2 DI ATAS?

Rugi kalau korang tak cuba 'ENAI RED CHILLIE' kami ni.. SEBABNYA :

Diperbuat daripada 100% daun inai asli dan bahan semulajadi. 0% kimia
Warna merah macam cili, bukan oren, bukan maroon bukan coklat
Warna takkan pudar walaupun korang basuh pinggan mangkuk kat dapur seharian
Tak perlu cuci / tanggalkan kalau nak solat
Sebotol kecik boleh pakai 3 4 kali
Warna shining dan cantik seakan akan pakai cutex

Cara Pakai ERC.
1) Pastikan kuku bersih dan kering
2) Tanggal penutup ERC
3) Picit atas permukaan kuku sama rata dan sama tebal
4) Biarkan selama 45minit hingga sejam
5) Bilas dengan air bersih






ENAI CELUP RED CHILLIE

HARGA : RM18 
KOS POS : RM8 (SM) RM12 (SS)

Diperbuat dari extract daun inai sebenar dan bahan bahan semulajadi yang lain.
Produk keluaran muslim dan bumiputra.
Sapukan sikit sahaja dah merah.
Warna yang tahan lama.
Boleh dibawa sembahyang.
Tiada kesan sampingan.

KEISTIMEWAAN ENAI CELUP:-

Inai ini bukan inai celup biasa
Sangat sesuai bagi yg ingin bertunang @ kahwin
Masalah kuku busuk dapat dirawat dengan pemakaian inai ini
3 minit sahaja sudah merah dan cantik
Warna sangat cantik dan menarik
Warna asli daun & tiada pewarna tiruan
Tiada campuran bahan kimia
Sesuai dipakai untuk semua peringkat

Cara Pakai:
1) Ambil 2 sudu air masak
2) Masukkan kedalam bekas enai celup
3) Celup jari anda selama 1 minit
4) Lepastu lap jari anda dengan kain @ tisu
5) Biarkan selama 10 minit atau lbh sblm basuh jari anda.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete