Wednesday, July 22, 2015

K-COLLY SWEET 17








K-COLLY SWEET 17 

HARGA
RM110.00 SM/RM120.00 SS

"TERKEJUT BILA RAMAI KAWAN2 TEGUR KULIT MAKIN CERAH GEBU DAN Nampak MUDAA "
-pengguna K-Colly Collagen Loofa 
.
“Saya dah guna.. memang berkesan..satu2 nya suppliment yang berjaya menarik hati saya kerana kesan yang menakjubkan pada diri saya .. terima kasih K-Colly Collagen "
-Kak Ameera

.
“Sis, betul2 menjadi ! saya minum K-Colly Collagen… 4 hari je dah nampak perubahan.. kulit saya makin lembut dan glowing ,tak sabar nak tunggu perubahan seterusnya...”
-Ayra Insyira
.
“Terima kasih K-Colly Collagen ,kulit saya yang sunburn ☀️ kini kembali bersinar cerah ..stress juga sebab dah nak kahwin kulit gelap , rasa segan juga malam pertama dengan suami nanti..sekarang ni puas hati sbb kulit dah cerah gebu mesti ..baru rasa yakin dan tak risau lagi.."
-Miss Helena 

.
-------------------------------------------------------------------------------

K-Colly Collagen Sweet 17, inilah RAHSIA MENAWAN KULIT CERAH GEBU SELURUH BADAN

ALAMI PERUBAHAN KETARA SEAWAL 3 HARI !! 

K-COLLY COLLAGEN ADALAH SATU-SATUNYA COLLAGEN NANO YANG MENGGABUNGKAN ESEN PENCERAHAN SEMULAJADI. INI ADALAH FAKTOR UTAMA YANG MEMBANTU TUBUH BADAN MANUSIA BOLEH MENERIMA KESAN PEMUTIHAN YANG CEPAT SEAWAL 3 HARI TERHADAP KHASIAT - KHASIAT K-COLLY !!!

ANTARA KANDUNGAN AKTIF UTAMA K-COLLY:
√ EJEN PEMUTIH DARI KOREA SELATAN:
- ELASTIN
- HATOMUGI
- PEARL POWDER
- L-GLUTATHIONE
- HYDROLISED COLLAGEN
- BERRY STEMCELLS
- SUPER HYALURON
- MULTIVITAMIN
- TREHALOSE

Minuman kolagen yang paling inovatif dalam memutihkan & juga bertindak sebagati anti penuaan yang efektif
PERUBAHAN KULIT CERAH SEMULAJADI KETARA SELEPAS 3 BULAN

CARA PENGGUNAAN :
1 Sudu pagi sebelum sarapan dan 1 sudu sebelum tidur.Nak hisap pun boleh nak bancuh dengan air pun boleh.


























No comments:

Post a Comment